Firma Microsoft poinformowała, że bada problemy ze swoimi usługami online, w tym platformą komunikacyjną Teams i systemem poczty elektronicznej Outlook, po tym jak użytkownicy na całym świecie zgłosili w środę awarie.

Microsoft poinformował, że jego kwartalny zysk spadł o 12%
W aktualizacji statusu firma technologiczna poinformowała o degradacji usług dla wielu swoich usług Microsoft 365.
Tysiące użytkowników zgłosiło problemy z Teams, Outlookiem, usługą obliczeniową w chmurze Azure i usługą gier online XBox Live na początku środy na stronie Downdetector, która śledzi zgłoszenia o awariach. Późnym rankiem okazało się, że liczba zgłoszeń znacznie spadła.
Wielu użytkowników skorzystało z mediów społecznościowych, aby poskarżyć się, że usługi nie działają.
Odizolowaliśmy problem od kwestii konfiguracji sieci i analizujemy najlepszą strategię łagodzenia skutków, aby rozwiązać go bez powodowania dodatkowych szkód – napisano na koncie Microsoft 365 Status na Twitterze.
Później firma napisała na Twitterze, że zmiana sieci, która mogła być przyczyną problemu, została wycofana i że monitoruje, czy wycofanie jest skuteczne.
Dzień wcześniej Microsoft poinformował, że jego kwartalny zysk spadł o 12%, co odzwierciedla niepewność gospodarczą, która według firmy doprowadziła do podjęcia w tym miesiącu decyzji o redukcji 10 000 pracowników.
Źródło: AP