Stacja RMF FM pozostaje zdecydowanym liderem rynku radiowego w Polsce. Wzrostami słuchalności mogą się pochwalić stacje Polskiego Radia. Spadek notuje Radio ZET.
Najnowsze badania Radio Track zostało zostało opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Badanie obejmuje okres od 1 września 2022 r. do 30 listopada 2022 r. (w grupie wiekowej 15-75 lat).
Uwzględnione zostały w nim stacje ogólnopolskie i ponadregionalne. Wynika z niego jasno, że Radio RMF FM wciąż jest niezagrożonym liderem. Zauważalne wzrosty słuchalności odnotowały stacje Polskiego Radia – zarówno Jedynka, jak i Trójka. Na czele spadków znalazło się Radio ZET.
Czytaj także:
- Grand Prix Austrii 2023: Harmonogram, gdzie oglądać?
- GP Austrii: sprint. Wyniki i relacja (01.07.2023)
- Kierowcy Red Bulla nie mają do siebie pretensji za incydent podczas sprintu
Wynik Radia RMF FM to 30,3 procent. Jest to spadek o 0,3 pkt proc. względem zeszłorocznego zestawienia za okres wrzesień – listopad.
Na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet – 13,1 procent (spadek o 0,7 pkt. proc.) Z kolei trzecie miejsce zajmuje sieć Eska – 7,6% (w dół o 0,3 pkt. proc.).
Liderzy rynku radiowego. Pełne zestawienie
Stacja Radiowa | Procentował słuchalność (wrzesień 2022 : listopad 2022) |
RMF FM | 30,3% |
Radio ZET | 13,1% |
Radio ESKA | 7,6% |
Jedynka | 5,0% |
Audytorium 17 | 4,8% |
Radio TOK FM | 3,5% |
Radio VOX FM | 3,4% |
Antyradio | 2,9% |
Radio Złote Przeboje | 2,7% |
Trójka | 2,2% |
Radio Plus | 2,0% |
Radio Maryja | 1,7% |
Radio RMF Classic | 1,5% |
Polskie Radio 24 | 1,1% |
Radio Pogoda | 1,0% |
Meloradio | 0,9% |
Radio SuperNova | 0,8% |
Radio Muzo.fm | 0,5% |
Rock Radio | 0,5% |
Dwójka | 0,4% |
Radio ChilliZet | 0,2% |
Radio Wnet | 0,1% |
RMF FM to pierwsza polska prywatna stacja radiowa założona 15 stycznia, 1990 roku, obecnie nadająca w formacie radiowym AC. RMF FM należy do Grupy RMF.
Źródło: WirtualneMedia