Ponad 500 tysięcy osób obejrzało niedzielne El Clasico, w którym FC Barcelona pokonała Real Madryt. To tegoroczny rekord stacji Eleven Sports, a zebrane dane nie dotyczą osób korzystających z serwisów online!
Ponad pół miliona widzów El Clasico
Niedzielny szlagier ligi hiszpańskiej FC Barcelona – Real Madryt oglądało na antenie Eleven Sports 1 średnio 505 311 widzów (AMR „live” Total Individuals 4+). To tegoroczny rekord ELEVEN SPORTS i zarazem czwarty najlepszy wynik w historii stacji. Ponadto zasięg (RCH) w tej samej grupie wyniósł 847 302, a udział w widowni (SHR) osiągnął 4,54%. Studio w przerwie El Clasico śledziło średnio 346 507 widzów. Dane pochodzą od AGB Nielsen Media Research i obejmują wyłącznie oglądalność telewizyjną, bez streamingu w serwisach online.
Spotkanie z udziałem dwóch najlepszych drużyn obecnego sezonu LaLiga Santander zakończyło się wygraną FC Barcelony 2:1, a w jej barwach wystąpił Robert Lewandowski.
FC Barcelona – Real Madryt (19.03.2023), Eleven Sports 1:
- Grupa Total Individuals 4+:
- AMR „live”: 505 311
- RCH „live”: 847 302
- SHR „live”: 4,54%
- AMR „consolidated”: 526 571
- RCH „consolidated”: 866 542
- SHR „consolidated”: 4,66%
Studio w przerwie meczu (niedziela, 19 marca, godz. 21:55)
- Grupa Total Individuals 4+:
- AMR „live”: 346 507
- RCH „live”: 376 356
- SHR „live”: 2,98%
- AMR „consolidated”: 383 165
- RCH „consolidated”: 397 641
- SHR „consolidated”: 3,26%