Legalna firma bukmacherska Betclic dołączyła do partnerów gali Popkillery 2023, która odbędzie się 12 kwietnia w Warszawie.

Gala Popkillery 2023
W tym roku konkurs Popkillery odbywa się już po raz piąty. Nagrody przyznawane są na podstawie głosowania internetowego słuchaczy, w którym w tym roku oddano ponad 620 000 głosów, a także na podstawie decyzji ekspertów. To 168 osób zgromadzonych w 7 gremiach.
Konkurs obejmuje 37 kategorii – 27 polskich i 10 zagranicznych. 26 spośród nich zostanie przyznanych na podstawie głosów publiczności. Pozostałe wręczą eksperci. Wśród nich są dwie nagrody specjalne – Śląski Raper 30-lecia oraz Poznański Raper 30-lecia.
Betclic został oficjalnym Partnerem Gali Popkillery po raz pierwszy. Logotyp bukmachera pojawi się na ściankach sponsorskich podczas wydarzenia. Ponadto na potrzeby kanałów internetowych Betclic wywiady z gwiazdami prowadzić będzie znany dziennikarz i influencer z branży hip-hop – Yurkosky. Marka rozdała również za pośrednictwem swoich social mediów wejściówki wstępu na galę. Na kanale YouTube Betclic pojawi się też aftermovie z wydarzenia.
– Zaangażowanie partnerskie Betclic w galę Popkillery 2023 to już kolejne działanie, dzięki któremu pojawiamy się komunikacyjnie w świecie hip-hopu. Dobrze czujemy się w tej kategorii i widzimy w niej duży potencjał do dalszego rozwoju naszej marki. Cieszymy się, że możemy być obecni jako partner podczas jednego z najważniejszych wydarzeń w branży hip-hop w Polsce – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
– Bardzo cieszymy się, że Betclic dostrzegł potencjał we współpracy z galą Popkillerów i docenił rozwój naszej idei. Widzieliśmy, że działania marki w świecie hip-hopowym były podejmowane z wyczuciem i rozeznaniem, dlatego chętnie nawiązaliśmy partnerską więź przy okazji piątej edycji naszej ceremonii. Mamy nadzieję, że wsparcie Betclica pozwoli Popkillerom rosnąć w siłę i zwiększać skalę wydarzenia, odpowiadającą coraz bardziej wizji, jaką mamy w głowach – dodał Mateusz Natali, redaktor naczelny serwisu Popkiller.pl.
Gdzie i jak oglądać Popkillery 2023?
Relację oraz wyniki gali Popkillery 2023 można śledzić 12 kwietnia na profilach social media portalu Popkiller.pl.
Marka Betclic już od dłuższego czasu poszukuje możliwości komunikacyjnych na wydarzeniach kulturalnych i realizuje w tym zakresie projekty sponsoringowe. Bukmacher zorganizował w minionym roku bitwę freestyle’ową Betclic Rap Royale podczas Lech Polish Hip-Hop Festival w Płocku, która okazała się wielkim sukcesem. Działania komunikacyjne wokół tego projektu nagrodzone zostały Złotym Spinaczem (w kategorii „Sport, turystyka i rekreacja”) oraz Kreaturą (w kategorii „Influencer marketing). Betclic był także sponsorem Bitwy o Południe w Katowicach. Działania sponsoringowe prowadził również podczas SnowFest Festival w Szczyrku oraz FEST Festival w Chorzowie.