Polskie Radio zostało oficjalnym partnerem medialnym Tour de Pologne. To jedyna rozgłośnia radiowa z takim tytułem.
Tour de Pologne w głośnikach
Polskie Radio oraz Lang Team na mocy porozumienia zamierzają współdziałać w zakresie prowadzenia działań promocyjnych, informacyjnych oraz rozwojowych. Publiczny nadawca uzyskał wyłączne prawo do tytułu „Radiowego Patrona Tour de Pologne”. W ramach towarzyszących wyścigów; „Orlen Wyścig Narodów”, „Tour de Pologne Junior”, „Orlen Tour de Pologne Amatorów” oraz „Orlen Lang Team Race” będzie także wyłącznym radiowym patronem medialnym. Zmagania kolarzy z najlepszych ekip świata, słuchacze będą mogli śledzić dzięki specjalnym transmisjom i relacjom, które przeprowadzą dziennikarze Polskiego Radia. W ramach współpracy powstanie również seria podcastów o historii kolarstwa w Polsce. Relacje oraz specjalne audycje tematyczne będzie można usłyszeć na antenach – Programu 1 Polskiego Radia, Trójki, Czwórki oraz Polskiego Radia Dzieciom.
W tym roku Tour de Pologne, na czele którego stoi Czesław Lang będzie miało wyjątkowy wydźwięk. Rok 2023 to obchody niezwykłego, potrójnego jubileuszu: 95 – tych urodzin wyścigu, 80. edycji Tour de Pologne oraz 30 – lecia organizacji wyścigów kolarskich przez Lang Team.
- Na jakich stronach można legalnie obstawiać kolarstwo w Polsce? Warto to wiedzieć! 🚴🏻♀️
W myśl zawartej umowy, Polskie Radio obejmuje ogólnopolski patronat medialny na zasadzie wyłączności wśród rozgłośni radiowych nad jednym z najbardziej prestiżowych wyścigów kolarskich w Europie – Tour de Pologne UCI World Tour. Patronat będzie obejmował również wyścigi: Tour de Pologne Amatorów, Orlen Wyścig Narodów, Tour de Pologne Junior oraz Orlen Lang Team Race. Porozumienie podpisali Prezes Zarządu Polskiego Radia S.A. Agnieszka Kamińska i Czesław Lang – Prezes Zarządu Lang Team Sp. z o.o.