Superbet wkracza na nieznane terytorium w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Supermoon”. Tym razem bukmacher zabiera nas w podróż na Księżyc, prezentując nietypowe podejście do zakładów bukmacherskich. Kampania, która wystartuje na początku lipca 2023 roku, obejmuje telewizję, media cyfrowe i niestandardowe aktywacje brandowe.
Peszko leci na Księżyc? Kampania Superbet zaskakuje!
„Supermoon” jest globalną kampanią Superbet, opracowaną we współpracy z agencją reklamową Tenth Man z Irlandii. Jest to kolejna odsłona konceptu reklamowego GO SUPER, który zyskał już popularność na rynku polskim. W reklamach możemy zobaczyć znane twarze ambasadorów Superbet – Jerzego Dudka, Sławomira Peszko i Tomasza Smokowskiego.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi odbiorców i zwiększenie rozpoznawalności marki poprzez nieoczywiste i odważne sceny. Tym razem Superbet przenosi komunikację na powierzchnię Księżyca, nadając jej unikalny wygląd. Spoty są wypełnione charakterystycznym czerwonym dymem, humorem i sportowymi smaczkami.
W ramach kampanii Supermoon skupiono się na prezentacji Superprzewagi, innowacyjnej opcji bukmacherskiej, która umożliwia rozliczanie kuponów jako wygrane przy dwóch golach przewagi danej drużyny. Opcja ta została ostatnio wykorzystana podczas meczu Polska – Mołdawia, kiedy to klienci Superbet mieli szansę na wygraną dzięki wynikowi 2:3 na korzyść Reprezentacji Polski.
Produkcja kampanii została zrealizowana przy współpracy agencji Antidote z Londynu, a reżyserią spotów zajął się Chris Balmond. Efekty specjalne i postprodukcję powierzono agencji Freefolk London pod nadzorem Jasona Wattsa.
Kampania „Supermoon” będzie obecna w telewizji, mediach cyfrowych i na nośnikach zewnętrznych. Superbet planuje również nietypowe aktywacje brandowe, które mają na celu zwiększenie świadomości marki i jej postrzegania.
Wprowadzenie kampanii „Supermoon” pokazuje, że Superbet nie boi się eksperymentować i wychodzi poza tradycyjne ramy w komunikacji z klientami. Przykuwając uwagę unikalnym podejściem i wykorzystaniem kosmicznego tła, Superbet dąży do wzmocnienia swojej pozycji na rynku bukmacherskim i zapewnienia klientom wyjątkowych doświadczeń.
Jeżeli ktoś nie ma konta u bukmachera, może teraz wykorzystać w Superbet kod promocyjny „BETONLINE” i otrzymać na start dodatkowe środki.