CNBC wkracza na rynek streamingu z nową usługą o nazwie CNBC+. Platforma oferować będzie globalny strumień na żywo z wiadomościami finansowymi z rynków w USA, Wielkiej Brytanii i Azji. Subskrybenci będą mogli również oglądać pełne odcinki programów na żądanie. Usługa jest dostępna za pośrednictwem aplikacji na systemy iOS i Android oraz na stronie cnbc.com.
Zgodnie z informacjami, CNBC ogłosiło szczegóły dotyczące nowej usługi oraz plany cenowe dla CNBC+ 1 stycznia w e-mailu do osób, które zapisały się na cyfrowe oferty sieci. Dziwi fakt ogłoszenia nowej platformy skierowanej do profesjonalistów biznesowych i finansowych w dniu,kiedy większość firm jest zamknięta. CNBC jest także jednym z aktywów obecnego właściciela Comcast, który planuje wydzielić je jako nową spółkę, co może stanowić wyzwanie dla sieci przy uruchamianiu kosztownego przedsięwzięcia.
Koszt uruchomienia takiej platformy jest znaczny, a subskrypcja CNBC+ nie należy do najtańszych. standardowy abonament wyniesie 15 dolarów miesięcznie, podczas gdy poziom Pro oferuje dodatkowe oceny akcji oraz funkcję My Portfolio za 35 dolarów miesięcznie lub 300 dolarów rocznie. Dla najbardziej oddanych fanów dostępny jest plan All Access, który obejmuje uczestnictwo w internetowym klubie inwestycyjnym prowadzonym przez osobowość CNBC Jima Cramera; jego koszt to aż 600 dolarów rocznie.
To nie pierwszy raz, gdy stacje telewizyjne próbują stworzyć samodzielną usługę streamingową. Warner Bros. Revelation uruchomiło CNN+ w marcu 2022 roku, jednak usługa została zamknięta już kilka tygodni później. Zobaczymy więc, czy CNBC+ przetrwa dłużej niż jej poprzednik.