Firma INEA, oficjalny sponsor Fortuna 1 Ligi i dostawca usług internetowych, telewizyjnych oraz mobilnych, wprowadziła innowacyjną strefę dla kibiców. „Miasteczko INEA” pozwala fanom futbolu na aktywną interakcję oraz sprawdzenie swoich piłkarskich zdolności podczas kluczowych meczów sezonu.
Gdy sponsorzy odwiedzali stadiony w różnych zakątkach kraju, kibice mieli okazję zanurzyć się w świecie dodatkowych atrakcji, które dodawały omawianym wydarzeniom sportowym dodatkowego uroku. Organizatorzy zadbali o to, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie, niezależnie od wieku czy zainteresowań.
Wśród proponowanych aktywności wyróżniały się bramki, w których kibice mogli spróbować swoich sił, mierząc precyzję oraz moc swoich strzałów. Była to nie lada okazja dla tych, którzy chcieli poczuć się jak prawdziwi piłkarze, a przy okazji sprawdzić swoje umiejętności w tej dyscyplinie sportu.
Nie tylko sport stał się magnesem dla kibiców. Eksperci od usług INEA byli na miejscu, gotowi udzielić informacji o ofertach firmy oraz podzielić się wiedzą. Kibicom wręczano również drobne upominki, które dodatkowo podnosiły atmosferę meczu.
Czytaj także:
- Taylor Swift dominuje na gali MTV Video Music Awards 2023
- Jesienne atrakcje w Atlas Arenie: Od koncertów przez siatkówkę po wydarzenia religijne
- 70 000 uczestników festiwalu Burning Man utknęło po ulewie i zostało poproszonych o oszczędzanie żywności i wody
„Miasteczko INEA” to nie tylko atrakcje, ale też okazja do integracji z innymi fanami podczas meczów pierwszoligowych. Ostatnio kibice w Gdańsku, Opolu, Krakowie i Płocku mogli skorzystać z tej wyjątkowej inicjatywy.
Szczegóły dotyczące obecności „Miasteczka INEA” na nadchodzących meczach można znaleźć na oficjalnych profilach klubów, mediach społecznościowych Fortuna 1 Ligi oraz stronie INEA. Już teraz zdradzamy, że kibice w Warszawie i Lublinie będą mogli cieszyć się atrakcjami 16 i 23 września.
Źródło: silesion