Marka Lipton ponownie grać będzie z Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na tę okazję przygotowała limitowaną serię opakowań herbaty Lipton Yellow Label.

Lipton już po raz szósty wesprze Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Limitowana seria opakowań herbaty Lipton Yellow Label będzie miała oczywiście charakterystyczne czerwone serce Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Działania marki z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy wspiera kampania mediowa „POCZUJ MOC DOBRA”. Specjalnie na tę okazję zostanie wypuszczony specjalny spot reklamowy. Będzie można zobaczyć go online, a także w telewizji.
Wieloletnia współpraca marki Lipton oraz Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy po raz pierwszy miała miejsce w 2013 r.
,,To dla nas ogromna przyjemność i wielki zaszczyt dołączyć do akcji, która łączy Polaków o wielkich sercach. Marka Lipton czerpie z dobra natury i chce się dzielić nim z innymi. Czyny świadczą więcej niż słowa, dlatego nie mogło nas zabraknąć przy tegorocznej edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji przygotowaliśmy dla naszych konsumentów oraz wszystkich wspierających Fundację limitowaną serię herbat Lipton Yellow Label sygnowaną serduszkiem WOŚP” – mówi Anna Tryfon, Lipton Brand Manager.
Czytaj także:
- Aktorzy inwestują w zespół F1. Kupili 24 procent udziałów
- Jamajka – Trynidad i Tobago: Typy, kursy, zapowiedź (29.06.2023)
- Grand Prix Austrii 2023. Typy bukmacherskie
Specjalna edycja Lipton Yellow Label jest już na sklepowych półkach w ilości 7 mln sztuk. Herbata jest dostępna w formatach 25, 50, 88 i 92 torebek. Wzór na opakowaniach herbat oraz identyfikacji wizualnej kampanii zaprojektował Jurek Owsiak.
31. Finał WOŚP zagra 29 stycznia 2023 roku pod hasłem:
Chcemy wygrać z sepsą!
Gramy dla wszystkich – małych i dużych!
Źródło: Wielka Orkiestra Wielkiej Pomocy