Kampania GKS-u Katowice zajęła trzecie miejsce w konkursie na najlepszą kreację marketingową Hokejowej Ligi Mistrzów.
Sukces marketingowy GKS-u Katowice
Zdobycie Mistrzostwa Polski w sezonie 2021/22 pozwoliło GKS-owi Katowice rywalizować w rozgrywkach Hokejowej Ligi Mistrzów. To był dla katowickiego hokeja historyczny moment, dlatego Klub dołożył wszelkich starań, by domowe spotkania GKS-u Katowice w europejskich pucharach były zapamiętane na długo. Powstała kampania promocyjna pod hasłem “Here We Come”. Jej twarzami byli bramkarz John Murray oraz legenda GKS-u Andrzej Tkacz. Ponadto Matias Lehtonen zaprezentował kibicom gości najciekawsze miejsca, które powinni zobaczyć przy okazji pobytu w Katowicach. Miasto rozświetliły ekrany reklamujące mecze Ligi Mistrzów z Rogle BK, ZSC Lions Zurich oraz Fehervar AV19. Natomiast na Jantorze pojawił się zakrojony na szeroką skalę branding będący promocją produktu, jakim stała się Hokejowa Liga Mistrzów.
Między innymi za te działania na rzecz promocji hokeja CHL docenił GKS Katowice w tradycyjnym konkursie „CHL Marketing Award”. GieKSa zajęła 3. miejsce i niektóre z pomysłów wprowadzonych przez nasz Klub znajdą się w specjalnej prezentacji CHL wskazującej najlepsze marketingowe praktyki. O wyniku decydowały jury złożone z przedstawicieli CHL oraz Infront Sports & Media AG, eSports, Two Circles, Banku LGT oaz profesora Jon Andrea Schochera i jego studentów. Pierwsze miejsce w konkursie zajęła drużyna Straubing Tigers natomiast na drugim znalazł się zespół Fehervar AV19.
Dodajmy, że w czwartek 23 lutego GKS Katowice rozpocznie rywalizację w fazie play-off Polskiej Hokej Ligi. Rywalem mistrzów Polski będzie JKH GKS Jastrzębie. W poniedziałek rozpoczęła się sprzedaż biletów na pierwsze dwa mecze tej rywalizacji.