Blizzard ponownie podejmuje próbę stworzenia strzelanki osadzonej w uniwersum StarCrafta. To już trzecie podejście studia do przeniesienia popularnej serii strategicznej do gatunku strzelanek. Wygląda na to, że firma jest zdeterminowana, aby wreszcie osiągnąć sukces w tym ambitnym przedsięwzięciu.
Spis treści
Blizzard podejmuje trzecią próbę stworzenia gry StarCraft shooter
Blizzard Entertainment podjęło trzecią próbę stworzenia gry typu shooter osadzonej w uniwersum StarCrafta. Poprzednie dwie próby zakończyły się niepowodzeniem, jednak studio nie rezygnuje z realizacji tego projektu. Obecnie, trwają wczesne etapy produkcji, a fani mają nadzieję, że tym razem uda się doprowadzić grę do końca.
Historia nieudanych projektów: poprzednie próby stworzenia StarCraft shooter
charset=UTF-8Historię nieudanych projektów z serii StarCraft shooter otwiera StarCraft: Ghost, który został zaprezentowany w 2002 roku. Gra miała skupić się na bohaterce Nova i oferować taktyczną rozgrywkę z elementami skradania. Niestety, po kilku latach pełnych opóźnień i problemów z produkcją, projekt został zawieszony w 2006 roku, pozostawiając fanów zawiedzionych.
Nowe podejście i innowacje: co zmienia Blizzard w trzecim podejściu
Blizzard ogłosił trzecią próbę wprowadzenia nowego podejścia do gatunku shooter w uniwersum StarCraft. Poprzednie dwie próby zakończyły się niepowodzeniem z powodu problemów z rozwojem i zmieniających się priorytetów. Nowy projekt ma być bardziej przystępny, z naciskiem na dynamiczną rozgrywkę wieloosobową, co ma przyciągnąć zarówno nowych graczy, jak i weteranów serii.